14 februari 2012

Nu har man börjat återhämta sig från i lördags, haha.

Vi började som sagt kvällen med trekamp och laserdome, som var sjukt roligt.
Det första vi gjorde var att ta oss förbi en klättervägg för att komma in till rummet där trekampen var.
Väl där inne så valde vi grenarna "Sumobrottning, pingis med stekpanna samt att slå i en spik i en planka fortast möjligt".
Gick väl sådär bra för mig haha.
Sedan var det dags för laserdomen och där gick det något bättre än på trekampen ;)
Efter en väldigt rolig tid där så bar det av hemåt för att duscha och göra sig iordning inför förfesten och krogen.

Åkte sedan hem till mamma och pappa och "snodde" en flaska Jäger och sedan körde mamma mig till Jennifer och började förfesta - kanske lite för mycket också men vad gör det..

Sedan bussen in till stan där vi började på Edge, som tur var kom vi in gratis tack vare att Joakim känner ägaren, och tack och lov för det, för det var typ 20 pers där inne, så efter ungefär en halvtimma drog vi till Wisers istället..

En mycket lyckad kväll måste jag säga, det kommer göras om mycket snart.
Tack alla som var inblandade :)  ♥

Bjuder på den.. Jag och Jennifer
bild tagen från google



Kommentarer
Postat av: Jeanette-Längtar till USA resan

Härligt det är bara bra :)

2012-02-14 @ 21:14:35
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0