3 oktober 2011

Som ni ser så har jag gjort om bloggen igen, sa ju att jag antagligen skulle tröttna på den andra designen jag gjorde.. Lite nöjdare nu i alla fall!
Så vad har hänt sen sist?
Var på Brämhults men fick inga direkta svar om vad som pågick så det är väl lika bra att söka nytt jobb om man inte kommer tillbaka. Men det kryllar ju inte om jobb här direkt så om någon vet något ledigt jobb så är jag öppen för föslag!

Den 27 september så var det även 100 % Party på Grand, vilket innebar att det var 18+ istället för 23+ så det var en hel del folk som skulle dit.
Jag, Sibbe och Robin åkte in vid 10 ungefär och mötte upp Marcus, ställde oss i kön som började bli längre och längre.
Helt plötsligt så blev musiken tyst och hela Grand blev mörkt - strömmen gick!
Taggade som folk var stod alla kvar och köade och hoppades att strömmen skulle komma tillbaka.
Efter ungefär en timma så började folk som redan hade kommit in att gå ut igen och fler och fler folk lämnade kön och gick vidare. Vi stod kvar en stund till då vakterna sa att det var fritt inträde när strömmen kom igång igen, men efter ytterligare typ tjugo minuter så gick vi också vidare.

100% Party blev alltså 100 % Fail!
Men vi gick vidare till Torget istället och fick oss en trevlig kväll ändå!
100% Party kommer tillbaka till Borås den 14 oktober, frågan är bara om man ska ge det en ny chans eller inte?..



Nu i helgen så var Robin här på fredagen så vi drack lite öl, kollade på film och hade en lugn och skön fredag.

På lördagen så skulle Sibbe, Alex, Micke och Melinda lan:a wow, så jag, Elin, Robin, Marcus och Johnny spelade lite WII innan det blev dags för oss att korka upp och bege oss till krogen.
Mötte upp Pamela i stan vid halv tolv och sedan gick vi till Harrys.
Det blev en trevlig kväll - men det var alldeles för mycket folk ute, gick knappt att komma fram. Studentkåren hade den sista nollningen så det var folk från olika städer i Sverige som var i Borås, vilket förklarar saken..

Marcus är här nu och bjuder på lite käk och snart kommer Elin så nu får det räcka med bloggandet för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0