20 år!

Yeah, då har man fyllt 20 då, igår närmare bestämt. På både kvinnodagen och fettisdagen ;)
Älskling väckte mig med frukost på sängen, bestående av äggröra, stekt potatis, bacon, kaffe och juice. Mums!
När jag sedan körde han till jobbet vid sex så var jag ju såklart tvungen att åka till systemet så köpte en flaska jordgubbsbubbel! Killen i kassan kollade en stund på leget och så sa han "Ja, det är ju idag. Grattis"
Tur för han att han frågade efter leg och sa grattis, haha.
Sen var det dags för jobb på natten.
En bra födelsedag ändå, även om den var lugn och jag är förkyld.

I Lördags var det även släktkalas och fest med vännerna på kvällen.
När vi kom hem till Sibbe efter släktkalaset så var lägenheten fixad och Elin, Alex, Emil och Suzzi var redan där, det var alltså dem som hade ordnat allting. Blev hur glad som helst att se Emil och Suzz där som hade kommit hela vägen från Norrköping utan att de sagt att de skulle komma, de hade nämligen sagt att de var tvugna att jobba så gissa om jag blev glad!
Dessutom var det några av mina närmsta vänner som inte kunde komma så man var ledsen över det, men det blev en lyckad kväll med massa goa vänner och alkohol.
Tack till er alla som kom!

Hatar Hello Kitty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0