29 juli 2011

Jag vill vara bra på att uppdatera bloggen, och jag menar det verkligen.
Men det finns alltid de tillfällen då jag inte orkar, har tid eller om det inte har hänt någonting speciellt.
Jag känner inte för att sitta och skriva just nu, så istället så slänger jag upp lite bilder från midsommar som spenderades i våran stuga i Espevik, bästkusten!

Med två elektriker på besök så passade jag på att ta lite hjälp med att installera baslådan i bilen, Tack!
En midsommar för bra många år sedan.


Dagen efter var det lite minigolf och chill på stranden som gällde innan Bella, Suzzi, Jenny, Peter och Emil åkte hem igen.
Jag och Sibbe hade nu semester i en vecka, så vad är då bättre än att spendera den i stugan, bara jag och han?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0