22 november 2010

Förlåt, är verkligen kass på att blogga och tycker det är synd eftersom att jag saknar det..
Saknar att få skriva av mig då och då, men när det är jobb: Söndag till Torsdag 13.50 - 22.26 eller 22.00 - 06.16 så är det inte det lättaste att hinna blogga.
Men nu är jag ledig, så tänkte att jag får passa på, kommer ju inte kunna berätta allt jag haft för mig på dessa två månader, så tar ut de bästa minnena!
Först och främst hade vi en "reunion" med klassen från Gymnasiet och det var sjukt roligt att träffa alla igen!
Vi började på skolan för välkomstdrink, god mat och mer alkohol innan det bar av mot stan där vi först hamnade på Lilla Bränneriet (Brännan) och sedan gick några av oss vidare mot Harrys.
En mycket trevlig kväll med massa goda minnen, nya minnen som skapades under kvällen och en härlig utekväll!
Två andra underbara minnen är Halloween och Majestiq 12 som jag skriver om i 2 separata inlägg.
Det absolut bästa just nu, det är Sibbe som jag bara älskar mer och mer för varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0