Sista dagen på Gran Canaria

Den sista dagen spenderades på stranden med sol och bad och sedan fortsättning av packning innan vi spenderade sista kvällen på balkongen med några glas vin, jordgubbar, lite kortspel, njöt av sista solnedgången och bara hade det skönt!
Taxin som skulle ta oss till flygplatsen skulle vara på hotellet klockan 04.00 onsdag morgon så vi tänkte att det inte var någon idé att sova, Jenny sov dock några timmar.
Jag och Petra var däremot vakna hela natten och kollade roliga filmer på Youtube och hade det mysgt.
Tog en dusch vid 01.00 och vad händer när man kommer ur duschen?
Jo - jag börjar flaga såklart.. Hade inte flagat någonting innan och nu, sista natten så ska man börja flaga som fan i pannan.
Kunde det i alla fall inte väntat tills man kommit hem?

Taxin tog oss till flygplatsen i Las Palmas där vi väntade några timmar innan vi flög till Madrid.
Där väntade vi i 6 timmar på nästa plan som skulle ta oss till Frankfurt.
När vi landade fick vi sedan reda på att flyget till Göteborg var försenat så det blev att vänta i 9 timmar tror jag.
I vilket fall som hellst så skulle vi landat i Göteborg 21:15, men vi lyfte inte förens 21:00 och var i Sverige 22:30 ungefär.
När jag hämtat väskan och gick igenom dörrarna fick jag syn på Elin, Alex, Kevin och Micke och gissa om jag blev glad?!
Det var nog de bästa kramarna jag fått någonsinn!
Vad vore livet utan er.. Ingenting ♥
























Dessa fem veckor har i alla fall varit hur underbara som helst, även om det varit jobbigt utan alla underbara människor som är kvar hemma i Sverige och att man haft sina motgångar, till exempel feber och en hemsk halsfluss.
Dessa fem veckor har gått sjukt fort och jag både önskar att jag var kvar, samtidigt som jag älskar att vara hemma hos alla igen!
Jag vet dock att detta är någonting som jag kan göra om igen och jag hoppas att jag förr eller senare är tillbaka och hälsar på den underbara personalen!

Sist men inte minst - tack för fem underbara veckor med er, Petra och Jenny!
Tack också till skolan som gjort detta möjligt!



Kommentarer
Postat av: Amy

svar_ tack så hemskt mycket fina du.

2010-05-17 @ 16:03:17
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: JENNY

va mycke färg ni fått! :D

2010-05-17 @ 16:19:24
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0