26 mars 2010

Då var man precis klar med packningen, resväskan fick väga 20 kg, min väger 22.. Men vafan, skitsamma, orkar inte packa om!

Idag var det sista riktiga skoldagen innan studenten, känns ganska konstigt faktiskt!
Men samtidigt känns det väldigt gött!
Hann säga hejdå till de flesta och dagen avslutades i restaurangen med oxfilé, klyftpotatis och bearneisesås, smarrigt!
Vid 6 bär det av till Rydboholm för en sista fredagsmys med familjen nr. 2 på åtta veckor. Kommer sakna alla så sjukt mycket!

Imorgon bär det av från Rydboholm vid kvart över 6 och sen är det sol och värme som gäller!
Helt sjukt, känns inte som att man ska åka iväg, igen!

Om jag inte uppdaterar mer innan jag åker så får ni ha det så bra hemma i kalla Sverige så uppdaterar jag så ofta jag kan från solen!



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Siri skywalker

Trevlig resa sötnos! :*

2010-04-01 @ 15:12:21
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0