23 mars 2010

God kväll på er!
Idag har det varit en någorlunda lugn dag. Har varit i skolan och fixat det sista med balbiljetterna och kört ut det till alla skolor, så nu är det äntligen klart!
Bara rapporten kvar till projektarbetet, skönt!

Efter skolan blev det att åka hemåt och ta ett dopp i jacuzzin och sen en tur ut till Alex och Elin, kollade lite film och sen så fyllde hans syster år så käkade lite pizza med dem.
Körde sen hem Elin och nu sitter jag här och funderar..

Hur fan ska jag hinna med allt?
Grand och vara med på en konferens imorgon mellan 8 - 16, då jag egentligen skulle behöva packa, sen en mysfika med Madde för sista gången på 8 veckor.
På torsdag blir det skolan och sen skriva rapporten, efter det blir det att åka och hälsa på morfar och sen kanske utgång här i Borås för sista gången på 8 veckor.
På fredag är det skola till 3 ungefär och sen så blir det hem och ladda upp inför en myskväll med familjen nummer 2 för sista gången på 8 veckor!

På lördag ska jag vara på Landvetter 07.00 och ladda inför 8 veckors praktik på Gran Canaria!

Mellan detta ska jag ha tid att växla pengar, träffa bröder och busungarna och sist men inte minst - packa!
Hur ska jag hinna?
Känns verkligen som det är för lite tid..
Ska vara borta i 2 månader! Hur ska jag kunna packa för det? Fick knappt plats med allting inför 18 dagar i Sydafrika!
Hur ska detta gå?

Jag kommer förhoppningsvis ha det underbart där nere, men jag kommer sakna alla här hemma något fruktansvärt!
Dock kommer mamma och pappa ner den 16 april och stannar i en vecka, men alla andra?
Hur ska jag klara mig utan alla underbara här hemma i Sverige?
Kommer sakna ihjäl mig!
Elin, Alex, Kevin, Emil, Sibbe och Mikael - kommer sakna er som fan! Vore helt sjukt underbart om ni kom ner och hälsade på! Tänk vad härligt det skulle vara, hela familjen samlad i solen och värmen!
Hela familjen på Gran Canaria!

Kommer självklart sakna alla er andra med, utan tvekan!
Får hoppas att tiden går fort i alla fall!

Nej, nu ska jag sluta babbla och börja fixa lite inför resan, kanske borde skriva en packlista. Alltid bra att ha!



Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; men ändå härligt (Y jag åker dit kanske ca 3 gånger om året typ.. haha, dubai blir det faktiskt första gången nu, ska bli kul!

ha det bra där då =))

2010-03-23 @ 22:47:17
URL: http://jeffelito.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hahaha jag håller med! jag ska också ta en spexig bild me den på huvudet.

2010-03-24 @ 11:10:34
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0