13 mars 2010

Vi vaknade vid 8 och var väldigt bakis allihopa.
Begav oss sedan ner till hotellets bar, denna gången dock inte för alkohol utan för frukost. Det var verkligen inte den bästa frukosten man kunde tänka sig, men det var ju alltid något.
Efter frukosten så var det dags för ett museum, nämligen House of terror. Var inte jätteroligt att gå där och fortfrande vara bakfull, men vi klarade oss ändå.. haha

Efter besöket så tog några av oss en taxi tillbaka till hotellet och gick sedan till Pizza hut för att få i oss lite bakiskäk, och det var verkligen behövligt och mycket gott!
På vägen tillbaka till hotellet igen så stannade vi återigen för att köpa alkohol.


Glad och snygg bakis-tjej


Sara och jag


Petra, Andrea, Linn och Hanna är peppade


Såg några stripklubbar på vägen


Dennis och Emma utanför museet


Terror


Ett av avrättningsrummen


Kyrkogård inne i museet


En cell


Andrea, Petra, My och Dennis njuter av pizza

När vi hade käkat klart så var det dags att dra oss tillbaka till hotellet igen. Det var en lugn dag med massor av fula kort och vi fulade som fan innan det återigen var dags att göra sig i ordning inför nästa partykväll.
Denna gången var förfesten hos Andrea och compani och till en början så var vi bara tjejer så det blev en del deep-talk innan vi satte igång med förfesten!
Även denna kväll var väldigt lyckad! Vi började med att gå till en Drum and bass-klubb och sedan gick jag, Petra och Andrea och käkade innan vi gick tillbaka till klubben och gick sedan hem vid 4 på söndag morgon!


Andrea, jag och Johanna


Karin, Isabelle, Jennifer, My och Martin


Johanna, Jag, Martin, Jenny, Sara och Isabelle


Erika


Jag och Johanna


Andrea, Sara och Jenny


Jenny, Jag och Petra


Hanna, Martin, Petra, Andrea och Sara. Ölspel är i full gång!


Andrea, Jag och Jennifer


Jag, Mickis och Emma


Karin, Charlie, Andrea, Petra och Sara


Emma och Jag


Drum and bass-club



Bjuder på en film också


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Hahah ja visst är den^^

2010-03-17 @ 17:47:03
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: SARA.

okej :) jag ser på vänner :)

2010-03-22 @ 18:38:20
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0