12 februari 2010

Denna fredag var ingen vanlig skoldag, utan en sportdag.
Vi har fått varsin "buddy" som följde med oss till våra lektioner de första dagarna och som tog hand om oss i skolan.
En del går i tvåan och en del i trean. Kevin var min buddy och går i tvåan.
Alla tvåor skulle till stranden och alla treor skulle till en sporthall, alltså blev det sport på stranden (Clifton beach) för min del.
Var med på två stycken sporter och sen satt vi mest och tittade på, kunde inte heller vara med på allt på grund av mitt knä. Hade det väldigt trevligt ändå!

Vi åkte sedan hem vid två och la oss vid poolen en stund.
Senare på kvällen så hade vi "Braai", grillparty, vid poolen och inte nog med det så var det Saras födelsedag.
Efter grillningen så gick vi till Saras lägenhet och firade henne med lite alkohol.
Bruce och Lisa, två av Sydafrikanerna, blev hur fulla som hellst och satt på balkongen och spydde i flera timmar..

Senare på kvällen så bestämde jag, Sara, Lisa, Jenny, Amanda, Martin, Patrick och Jason oss för att gå ut.
Jason och Patrick är inte 18 så vi gick till det enda stället där dem inte kollade leg.
Vi gick in och det var inte så mycket folk, men vi struntade i det och gick in och satte oss.
Märkte senare att det var en gaybar, men vi hade roligt ändå, så sket i det och stannade kvar!
Det blev en väldigt lyckad kväll med en del öl och drinkar som hette "Neuken in de keuken", hahaha.
Trots namnet så var den god som fan.

Vi var hemma vid 3 och somnade som en stock efter en mycket lyckad kväll!


Första sporten: fotboll med förbundna ögon


Beach-volley


Emma, Sara, Linn och Robert förbereder sig för ett dopp


Hanna och Jenny på grillkvällen


Jonathan, Dennis och Charlie


Jag flagar och Becca är söt


Jenny, Sara och Lisa


Fira Sara


Födelsedagsbarnet


Jason och Patrick sjunger för fullt


Jenny, Jag och "Neuken in de keuken" haha


Amanda, Lisa och Sara


Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0