6 januari 2010

I'm back!
Första inlägget för i år då, haha. Har varit så dålig på att uppdatera, men jag har haft så mycket annat för mig och när jag tänkt blogga så har det inte blivit av.. Dåligt Anna!
Men nu så tänkte jag uppdatera er lite.

Julafton firades med familj och släkt och sedan bar det av hem till baby (som var i finland) och så blev det att dricka lite och sådär med Elin, Emil, Sibbe och Alex, mycket trevligt!
På juldagen kändes det som att vi var dem enda i Borås som inte festade.. Vi var i stället i lokalen och kollade film, spelade lite spel och hade det trevligt.

Den 28, 29 och 30 december så var det ett stort LAN i Viskafors som några kompisar annordnat och jag var där och hjälpte till som personal i kiosken och lite såntdär. Var faktiskt trevligt.
Sandra från Södertälje kom hit den 29 också (och är kvar tills på söndag), himla trevligt att träffa henne igen!
Även Emma från Skåne är här och det är även det roligt!

Nyårsafton spenderades i Jönköping hos Amir med hela gänget. En mycket rolig kväll och natt! 2010 invigdes senare med bakispizza.. haha
Vid fem tiden var det dags att åka hem igen. Jag, Jari, Elin och Alex hade en flötkväll med film hos baby på kvällen.

På lördagen den andra så var det pulkaåkning som gällde! Jag, Elin, Emma och Sandra gjorde varm oboy, drog på oss kläder och begav oss till mördarbacken på Ekås, väldigt kul trots en del skador! haha

Vi har haft för oss massa skojj under dessa veckor, i förrgår så grillade vi revben hemma hos Emil och kollade på film och sådär :)

Idag har jag varit och tagit vaccin nummer ett och fixat VISA-kort inför resan till Sydafrika!
Börjar sakta inse att jag ska åka dit..
Helt sjukt!

Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder från dessa veckor, men först blir det en rökpaus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0