25 januari 2010

God morgon! Eller morgon och morgon är det väl inte men ändå. haha
Har precis käkat lite frukost och läst ännu lite mer teori i körkortsboken.. Ska ner till körskolan vid 2 och göra slutprovet på datorn.. Fan, det börjar ju närma sig till uppskrivningen nu så måste fan plugga gärnet..
Teorin är nog det som jag känner mig mest orolig för.. Men det är klart jag kommer klara det!

Får se vad som händer efter jag varit på körskolan, baby jobbar till 9..

Nej, nu ska jag börja fixa iordning mig så jag kommer iväg någon gång.



Vad har ni för planer idag?


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej har du nära till körkortet nudå? :)

jag ska till läkaren :) tack så mkt!

2010-01-25 @ 14:36:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0