19 januari 2010

God morgon!
Ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig redo för att åka en sväng till stan med mamma. Ska kolla efter lite kläder och grejer till Sydafrika..
Vi rensade min garderob igår och började faktiskt packa ner de grejer jag inte använder nu. Men behöver lite mer sommarkläder så vi ska ner till stan och kolla om det finns något ännu.

16 dagar kvar! Helt sjukt! Har fortfarande inte fattat det, och kommer nog inte göra förens vi har varit där ett tag..
Och vill inte tänka på när vi ska åka hem.. Kanske sista gånger vi kommer träffa dessa underbara människor. Med de starka banden som bildades när dem var här så vill jag inte ens tänka på hur det blir.
Nej, tänk inte på det!




Nu måste jag hoppa in i duschen ifall jag ska vara i stan om en timma.

Uppdaterar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0