13 januari 2009

Då var första skoldagen avklarad..
Började med samhällskunskap och pratade om lagar, brott och straff och sedan kollade vi på en film om "Trafficking". Fyfan vad hemskt om man skulle bli utsatt för något sådant! För er som inte vet vad det är så kan man väldigt kortfattat sammanfatta det med tjejer som blir ivägförda och sålda som sexslavar..
Vad skulle man göra om det hände ensjälv eller någon man känner? Usch!..

Efter det var det engelska C som gällde, lektionen gick faktiskt snabbt och det var inte så jobbiga saker vi gjorde så det gick bra.
Efter skolan bar det av till Knalleland och Stadium med mamma för att införskaffa mig nya träningsskor. Nu är vi igång igen och det känns så skönt!
Jag, Desse och hennes mamma var på gymet på friskis och körde igår, så himla härligt! Nu ska detta hålla i sig, nu är det beach 2010 som gäller. haha
Vi ska nog träna imorgon med, får se vad det blir för roligt.

Nu är det endast 22 dagar kvar tills vi åker till Sydafrika, ungefär 70 dagar tills praktiken på Gran Canaria och ungefär 140 dagar till studenten. Helt sjukt!
Sitter och kollar på studentklänningar och har några att välja mellan, slänger in dem i ett annat inlägg.

Det är helt sjukt hur mycket sol och värme jag kommer få vara med om detta året, och detta gillas skarpt kan jag lova!




Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Tack så mycket raring! galet snygg bild du har i din header! ;*

2010-01-13 @ 20:08:31
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0