9 september 2009

Idag är det 090909 ifall någon har missat det.. haha

Skoldagen var lugn, hade Samhällskunskap på morgonen och snackade om demokrati och politik och sånt. Ska jag vara ärlig bryr jag mig inte och tycker att det är dötrisst!
Men måste man så måste man..
Engelska på eftermiddagen och vi kollade på en skitdålig svart/vit film. Var nära på att somna flera gånger om!

Efter skolan så hängde My med hit en sväng och gosade med kissen.
Följde henne till bussen och gick och handlade lite mat, men glömde såklart toapapper och fryspåsar.. Typ det jag gick dit för. haha

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och äta lite mat, sen så blir det lite tv och pluggande..

Vad har ni gjort/ska ni göra idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0