22:24

Godkväll på er allihop!
Har varit en fullspäckad dag.. Efter skolan åkte jag och mamma ut till Sjömarken och passade busungarna!
Jag och Olle satt och lekte med en liten leksaksgris och så sa han: "Den har massa horn." "Nej, det är öron" "Jahaa.. Olle har också öron. Den har en svans också." "Jaa det har den. Har Olle en svans då?" Haha, vet ni vad han säger då? "Nej, bara en snopp!" hahaha fan vad jag skratta! Sötunge!

Efter det var det dax för körskolan och sedan körde jag ju ut till Tranemo, gick braa.
Åkte sedan hem och käkade en macka och sen bar det av till Jari och kissen lite.
Snart får det nog vara dax att bestämma sig. Självklart vill jag vänta - men det är jobbigt! Att varje dag behöva tänka på hur du vill ha det..

Kom hem för en liten stund sedan och ligger och kollar på "Scary Movie 4" som går på femman nu.
Kommer inte ihåg så mycket av den men den är säkert bra! haha

Vad har ni gjort idag? :)



Dagens låt: Dogzilla - Without you


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Själv är jag hemma just nu men ska snart hem :D



Vad ska du göra under helgen då? :D

2009-09-04 @ 08:38:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Jaha, hoppas ni får en trevlig kväll då :).



Själv ska jag gå och träna nu senare blir det utgång med några kompisar :)



Följ gärna min blogg med bloglovin :D

2009-09-04 @ 14:52:45
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Laila

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)



2009-09-04 @ 15:16:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0