2 september 2009

Då är man hemkommen från en lugn men trevlig dag i skolan som faktiskt gick fort!
Samhällskunskap och Engelska C stod på schemat..

Efter skolan var det dax för en mysig fika på Café Viskan med Madde och det var lika trevligt som alltid! :)
Sen gick vi och tog hål i örat. Närmare bestämt brosket i själva örat, haha vet inte vad det kallas men kan ta kort om ni inte förstår?

Nu är man hemma och ska ta det lugnt. Mamma och pappa ska åka och fika på Eagel Riders (MC-klubb) så jag kan göra exakt vad jag vill, haha. Men kommer antagligen ligga i sängen och slappa!

Shit vad fort veckorna går nu!
Snart är det jul(!) sen i Mars så åker vi förhoppningsvis till Gran Canaria på APU i 8 veckor och kommer hem i Maj då det är dax för studentbalen, så det känns lite som att det är ganska bråttom med klänningen..
Det värsta är ju om man går upp eller ner i vikt och den inte passar.. Men eftersom en släkting till mig ska sy den förhoppningsvis så då kan jag ju be henne att vänta med att "sy ihop" den tills jag kommer hem.
Just nu har jag massa funderingar på hur den ska se ut, men kommer kanske ändra mig ett ex antal gånger.
Den ska iaf vara axelbandslös och lila, kanske korsettliknande i ryggen samt kort fram och hellång bak.
Men som sagt, kanske kommer ändra mig några gånger..
Shit - känns verkligen som att det kommer gå fort både till balen och studenten..
Vi har planer på vad vi ska åka för bil till balen..
Vill ni ha en ledtråd?
Den är lååång och stor!
Det börjar på Hummer och slutar på limousine ;)


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack så jättemycket sötnos! =)

2009-09-03 @ 00:06:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta kort

2009-09-03 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0