14 september 2009

Godkväll på er!
Har precis dammsugit och städat massa i lägenheten, så nu är det bara moppningen kvar till Jari. haha
Ska orka fixa i garderoben också, får kanske bli imorgon..
Nu är jag trött och sitter på soffan och kollar tv samt käkar naturgodis. Mums!
Katten är cp också, springer ut, kommer in och springer på mig, sen ut igen.. Ett antal gånger in i väggen också. haha, stackarn!

Körningen gick bra idag, repeterade lite parkering och sådär.
Begav mig till skolan och jobbade lite med turismen igen, sen så var det svenska på eftermiddagen.
Gick en runda på stan när jag väntade på mamma också, eller aah hann bara gå till H&M, haha.
Men fick i alla fall med mig detta hem:

Som ni förstår är allt från H&M.

Jag vill ha en pälsjacka! Någon som vet vart det finns några snygga? :)


Kommentarer
Postat av: JENNY

oh, jag gillar underkläderna! ;D

2009-09-14 @ 21:27:20
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNY

hih :)

2009-09-15 @ 09:34:06
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0