13 spetember 2009

Då var det söndag igen.. Det betyder en slapp dag framför tv:n. Mikael kommer hit på en kopp kaffe sen också - trevligt!

Igår var en lugn dag. Elin och Alex kom hit och vi kollade lite film och tjötade.
Elin åkte vid 8 och sen skulle Alex åka och Jari åkte med han ner till stan för att köpa lite godis men det slutade med att dem köpte mat och åkte upp hit igen, så det blev lite fläskkotlettet, klyftpotatis och beirnesesås, mycket gott!
Sen gick jag och träffade Madde en sväng!

Nu är Jari och Figge ock käkar lite i stan och jag sitter och käkar ett äpple. haha
Ska snart plugga lite - fortsätta med arbetet om Nordamerika.
Det ska ju vara inne på torsdag och då får vi den lektionen till att göra klart, men då har jag omkörningslektion så är ledig från skolan.
Ska färga utväxten på torsdag också, väldigt behövligt!

Dax att sätta igång lite med arbetet innan Mikael kommer.
Bloggar kanske mer senare.



Hur har eran helg varit? :)


Kommentarer
Postat av: Isolina

Tusen tack! Jag gillar din outfit! ;)

2009-09-13 @ 19:28:48
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Isolina

Ja, jag håller verkligen tummarna! <3

2009-09-13 @ 19:45:56
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: peter

fin bild:D

2009-09-13 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0