10 september 2009

Hemma från en kort men trevlig dag i skolan. Var turism som gällde och fortsätte jobba med Nordamerika. Himla nice!
Åkte med Lisalainen hem till Ekås och ligger och kollar på tv nu. Ska till körskolan 13.45 och efter det så kommer My, min kusin, och hennes barn hit och ska lämna dopklänningen. Länge sedan man träffade henne, och bebisen har jag aldrig träffat så det ska bli trevligt!
Dricka lite kaffe och tjöta skit.. haha

Ska se om man kan gå in på 3 och kolla om dem fått in lånetelefoner än också..
Jävla skit 3, vill inte ha abonnemang där längre och jag vill ha en ny telefon.

Nu har jag denhär:

Sony Ericsson W890i

och jag vill ha någon av dessa:

LG Prada
eller

Samsung Touchwhiz pink

Jävla skit3 som går ut om ett år!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack för att du grattade mig du gjorde en stor del på min födelsedag :D <3 + läs i min blogg om att jag har blivit moster och skadat foten och min födelsedag! :D

2009-09-10 @ 16:40:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jo D:



yes moster är alltid kul :D

2009-09-10 @ 17:16:07
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0