20:39

Då är man tillbaka efter träffen med Jennie. Det gick bra och låter mycket roligt! :)
För att komma igång ska jag köpa en väska med olika produkter för 1600 kronor men varorna är värda 5000 kronor. Bra kap där! haha
Sen ska jag till Alingsås och deras studio på måndag för en demostration och information om de olika produkterna så man vet vad det är man säljer.
Den sjunde ska jag dit igen och bli sminkad och få tips och såntdär :)
Sen är det bara att sätta igång!
Tycker att det ska bli jätte intressant och roligt!
Så det är bara att höra av er till mig när ni vill ha sminkpartyn hemma.. haha

Nu är det dax för lite tv-tittande, ♥baby♥ slutar om 20 min!

Såhär ser jag ut idag i mitt oplattade hår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0