6 maj 2009

Sitter i skolan och har haft lunch och övar lite inför matteprovet som jag ska ha om ungefär en halvtimma, hoppas att det kommer gå bra. Känner mig ganska säker på det, men jag blir alltid nervös och får hjärnsläpp på proven..
Jävla Matte B..

Hade svenska på morgonen och nu är jag klar med arbetet om Anorexia, skönt!
Ska redovisa imorgon också så får hem och öva lite sen, hoppas att det går braaa.

Är lite pirrig inför arbetsintervjun imorgon också, jag vill verkligen ha jobbet!

Och jag vill verkligen komma hem med massa påsar från stan idag!

Jag har så jävla ont i magen! Träningsverk som in i bomben!
Kändes som att jag inte kunde resa mig ur sängen i morse..
Kan knappt stå upprätt.. haha fyfan!
50 stycken med den där Ab-sliden och så en timmas vattengympa på det igår..
Hur ska det gå för mig på fredag när jag ska ha våtväst på idrotten?

Nee, dax att plugga lite mer och så slänger jag in ett inlägg när jag kommit hem!



Ge mig sol igeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0