1 maj 2009

Precis, första maj, sommaren är snart här! Fyfan vad underbart!
Det är bara några veckor kvar i skolan och sedan är det sommarlov! Dock det sista sommarlovet, käns mindre bra.. haha

Igår så gick jag ner till stan och kollade på Kortegen med Karin, Hille, Carro, Tobon och Henry (Jari jobbade till 8).
Vi tjötade lite och sedan åkte jag till baby och vid 11 åkte vi ut till Emil för att ta några cider/öl och det var meningen att vi skulle grilla, men det hade hans pappa gjort tidigare på dagen så det fanns kvar till oss!
Det var en trevlig kväll med mycket skratt!

Vaknade med solen rakt i ögonen vid halv 10 och kunde inte somna om, väntade på att dem andra vaknade efter ungefär en halvtimma.
När alla hade vaknat gick vi ut och satte oss på trappen, drack kaffe och tog någon cigg.
Sedan tog vi ut en filt och låg och sola i några timmar, underbart!
Färg fick man också, känner mig helt stekt.. haha

Nu är Jari, Sibbe, Emil och Alex och fiskar och sedan kommer dem plus Elin hit och så ska vi grilla igen :)

Sitter och kollar på Ice Age 2 nu, ska snart ta mig en dusch och sedan lägga in bilder sedan helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0