5 mars 2009

Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen.
Efter skolan så begav jag mig till stan med Sara där vårat första stopp var en mysig fika på Orion, mycket trevligt!
Sen så begav vi oss till Gina där jag införskaffade mig ett par jeans samt ett par jeanstights. Köpte även en eyeliner inne på H&M. Sen så rååååkade vi slinka in på nyöppnade Scorett där jag blev kär i ett par skitsnygga klackskor och det fanns bara ett par kvar. Som tur var så passade dem mig, så dem är nu mina! :) Slänger väl in bilder ikväll kanske!
Tack Sara för en mycket trevlig dag!

Sedan begav jag mig till Jaris lägenhet där jag skrev klart min svenska novell, kollade på tv och tog sedan en dusch. Älskling kom hem vid halv 10 från jobbet och då spelade han en stund och sedan så "invigde" vi sovrummet ;) haha

älskar dig massvis♥

nu sitter jag i skolan och svarar på frågor om kolhydrater. Drygt? Svar ja.
men måste man så måste man..
Skriver mer senare.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0