3 mars 2009

Sitter i skolan och har precis haft lunch, det var en kycklinggryta med curry och ris. Jätte gott faktiskt!
Hjälpte Sara med hennes blogg precis, och hon blev nog nöjd ;)
Haft turism hela dagen och skrivit om Amsterdam och nu är jag äntligen klar!
Ska bara göra en Powerpointpressentation av det hela också.

Som tur var så spydde inte älskling någon gång igår! Han är ledig idag, vilket är bra, så ska ringa snart och fråga hur det går :)♥

Nu börjar jag längta tills på lördag lite smått! Roligt att få träffa alla och äta god mat, dricka lite och snacka skit! :)
Ska använda klänningen också (den passade med andra ord). Den är ju så fin!

Nu har jag även fixat min egen blogg igen. Vad tycker ni? Inte så mycket skillnad, men det gjorde ju lite i alla fall tycker jag. Vore roligt med lite kommentarer:)

//A


Kommentarer
Postat av: sara

skit ful blogg, min är också ful!

2009-03-03 @ 14:56:28
URL: http://sarathorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0