28 mars 2009

God morgon!

Vaknade först när jag skulle få upp baby till jobbet vid halv 8 och somnade sedan om.
Sedan så vaknade jag av att Tommy ringde och sa att dem var hemma hos oss, så mamma och Tommy skulle åka och handla någonting så ska dem hämta upp mig sen så får jag leka av mig lite med Olle! haha

Igår så åkte vi hem till mig och käkade Tacos, spelade lite tvspel och sedan så körde mamma ut oss till Viskafors.
Jari och dem andra grabarna gick och spelade bandy och jag, karin, hanna, hille och några till körde Sing Star! Det var mycket trevligt!
Sedan när grabbarna var klara så åkte jag, Jari, Joni och Thomas till Viking och Jari tog en öl, jag en cider och dem andra käkade.
Haha, Jari behövde visa leg men inte jag.. Hur går det ihop? haha

Vad händer ikväll då?
Är lite sugen på att dra ut faktiskt!

Nu ska jag käka lite frukost hade jag tänkt, skriver väl mer senare..


//A

Kommentarer
Postat av: ¬•» J E N N A

sötnöt !

2009-03-28 @ 13:57:53
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: nu ikv har jag kikat robinson! själv? :)

2009-03-28 @ 21:29:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0