18:40

Har precis gjort om bloggen igen.
Vad tycks? Se till att kommentera nu! :)
Jag själv tycker att den är enkel men ändå snygg! Headern är jag jätte nöjd med faktiskt!

Käkade hamburgare precis, alltså såna man steker själv - inga äckliga Mc donalds eller liknande!
Mamma ska snart köra mig tillbaka till älsklingen, eller aa, han slutar klockan nio :)
Ska nog kolla på Twiligt eftersom alla snackar om hur bra den är, så får vi se om dem har rätt. haha
På tal om filmer.. Rallybrudar var inte alls rolig! Rekomenderar den faktiskt inte..

Imorgon ska jag hem till Madde och sedan på krogen. Trevligt värre! :)
Angela fyller år imorgon så vi skulle egentligen firat henne imorgon, men det blev inte så utan vi ska träffas ute i stället, men det funkar ju det med. Haha
Grattis i förskott säger vi till henne!

Nej nu ska jag packa lite kläder och sånt!

//A

Kommentarer
Postat av: sara

porrig design! :) och twilight är jättebra, du kommer älska den. ska de den för tredje gången ikväll har jag tänkt :)

2009-03-13 @ 20:20:28
URL: http://sarathorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0