16:09

Har precis tagit mig en skön dusch!
Eftersom vi är lediga imorgon så ska jag, Lisa, Jenny och Petra ut och äta och ta några öl ikväll, ska bli trevligt! :)
Blir nog inte så sent med tanke på tatueringen!

Hade valmässa inför trean i skolan idag. Olika lärare gick runt i klasserna och berättade lite om ämnena dem kommer ha och vad det innebär och så.
Jag behöver bara läsa 100 poäng för att få alla 2500 poäng man behöver för att gå ut, men dem IV-valen jag antagligen kommer välja är Svenska C, Engelska C, Psykologi A samt en speciell form av turism (kommer inte på vad den kursen heter nu).
Sen är det ju såklart massa obligatoriska ämnen också.

Nej, nu ska jag leta fram kläder, har ju knappt några här i Jaris lägenhet..
Tror att det kommer bl det mintgröna linnet och mina skinntights, men får se!

//A

Kommentarer
Postat av: sexiga sara

fritidsturism ;)

2009-03-25 @ 17:27:27
Postat av: Zandra

sv: jorå,det är bra! :D

gör du då?

2009-03-25 @ 19:54:58
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Emma

det var så lite så:)

2009-03-25 @ 21:02:51
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0