16 mars 2009

Då var det måndag igen och jag har varken orkat eller hunnit skriva under helgen så tänkte berätta om den nu!

Fredagen var lugn, låg hemma och kollade på Twiligt och den var faktiskt bra! Fast jag hade nog fått för höga förväntningar eftersom alla snackar om den hela tiden men den var faktiskt jävligt bra, och jag kan starkt rekomendera den till er som inte sett den! :)

Lördagen började med mys hemma med älskling innan jag begav mig till Madde på förfest.. Det var lyckat till en början, men sen så blev allting katastrof.. Madde blev jätte full och vi ville inte ha med henne ut för någonting kunde hända henne om inte vi hade koll på henne hela kvällen med tanke på hur full hon var..
När vi berättade detta för henne så blev hon arg och ledsen och skrek och slog omkring sig ungefär.. Menmen..
Sen så gick jag, Sara och hennes pojkvänn Simon till Lilla krogen där Sara åt en jätte god Pasta Carbonara haha.
Sedan gick vi vidare till Trädgårn där jag träffade en massa gamla klasskompisar som man inte pratat med på länge, det var trevligt! Efter ett tag kom älsklingen som hade vart på förfest hos Mikael. Vi satt och tjötade lite och sedan så gick vi hem ganska så tidigt!

Igår så åkte vi och handlade och beställde sedan kinamat från Peking! Jag beställde strimlad biff med bambuskott och champinjoner och Jari beställde friterad kyckling med sötsur sås. Muuuuumsigt!
Sedan städade vi innan Netti, Emil och Elin kom på besök och drack lite kaffe och tjötade.
Efter det så blev det dusch, namnam, mys på soffan till Parlamentet och sedan så zappade vi mellan Beck - Det tysta skriket och Fun with Dick and Jane innan vi gick och la oss.

Nu ska vi snart bege oss på studiebesök på Plaza, så skriver väl mer när vi kommit tillbaka!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0