12:20

Äntligen är solen framme igen! Vi satt ute i solen ett tag efter lunchen och jag gillar't!
Nu har vi turism igen och jag är faktiskt klar snart, duktig Anna!

Skulle träffa Madde idag, men har ringt ett antal gånger och hon svarar inte. Får försöka ringa snart igen men mitt batteri kommer dö när som helst.
Fan vad gött det skulle vara och sitta ute hela dagen, eller så länge solen är framme i alla fall.
Hoppas verkligen vädret håller i sig nu, annars blir jag ledsen..
Älskar vårkänslan och när det börjar närma sig sommar!

Nu ska jag sätta mig och spela och lyssna på musik lite grann!

//A

Kommentarer
Postat av: sara

fick du använda dina solbrillor idag då? ;)

2009-03-17 @ 13:36:36
URL: http://sarathorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0