10 mars 2009

Sitter i skolan och har hotell, ska lyssna på några redovisningar till och sedan ska vi börja med att planera till när Sydafrikanerna kommer hit i September. Lite segt sådär..

Igår så åkte jag hem till älsklingen och vi låg på soffan och pratade och myste, det hanns ju inte med i Söndags när han kom hem. Sedan blev det lite namnam, Jennifer vill veta detaljer, men så kul ska vi inte ha det!
Efter ett tag gick vi till Pizzeria Valentino tror jag den hette, den som ligger vid sjukhuset.
JÄÄÄÄÄVLAR vilka feta pizzor alltså! Jaris pizza var typ 2 cm utanför tallriken, och min inbakade var hur fet("hög") som hellst. Orkade äta knappt en halv, men dem var jävligt goda faktiskt!
Sen när vi kom hem gick vi och slängde oss på soffan igen och låg och myste hela kvällen tills vi gick och la oss.
Du är bäst och jag älskar dig ♥

Slänger väl in ett inlägg senare..

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0