1 mars 2009

Happ, jävla skit..
Åkte på magsjuka igår.. Sprang upp vid 4 första gången och spydde ända tills 7 igårkväll.
Kunde inte dricka någonting, för det kom upp med en gång, så var helt torr i munnen, fick ligga och suga på isbitar och sen spotta ut vattnet typ.. Usch, det är det värsta som finns! Fick inte ner en enda droppe av varken blåbärssoppa, avslagen cola eller vatten.

Så kunde inte hjälpa älskling att flytta och har inte sett hur det ser ut, men mamma och pappa sa att det blev bra!
Och ingen "Modell för en dag" blev det heller.

Idag har jag inte spytt någonting än.. Druckit lite blåbärssoppa, så får hoppas det stannar kvar i magen!
Förhoppningsvis åker jag till älskling senare om jag fortfarande "mår bra" och ligger där och kurerar.
Magen bubblar och kurrar samtidigt och jag har feber och ont i hela kroppen..
Men sålänge jag inte spyr mer är jag nöjd!

Parlamentet börjar ikväll och det gillar vi!
En vecka kvar tills jag fyller år gillar vi ännu mer!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0