19 mars 2009

Kom precis till skolan och har klassråd.. Inget speciellt som sägs.
Ska börja med näringslära nu då och vi ska planera inför frukost vi ska göra. För ett tag sedan så gjorde vi ju olika arbeten om dieter och det är dem vi ska utgå ifrån!

Igår kom ju Marie, Olle och Malte upp. Först drack vi kaffe och åt kladdkaka. Mumsigt!
Olle ville bara äta av min, haha :)
Sedan så lekte vi som vanligt och så fort jag inte satt bredvid honom skrek han "Anna! Anna! Sitt!"
gud vad söt han är, går inte beskriva!

Efter det åkte mamma och pappa till Lars, och jag behövde inte åka med, så jag liftade med Marie till Hestra och åkte sedan upp till älsklingen. Vi satte upp lite tavlor och andra grejer, fixade i garderoben och sånt, så nu är det knappt några lådor kvar. Härligt! :) Bara barbordet som ska upp nu, och sedan ska han få dit ett stort akvarie också!
Jag tycker han ska ha en orm, inga fula fiskar! haha. Önska mig lycka till!

Dax att sätta igång nu..



//A

Kommentarer
Postat av: ¬•» J E N N A

kaffe & kladdkaka är en perfa blandning (:

2009-03-19 @ 13:13:49
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: queen S

:D såå himla bra blogggg<3

2009-03-19 @ 17:36:37
URL: http://selmame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0