8 juni 2009

Efter att ha läst boken "I taket lyser stjärnorna" femtioelva gånger så var det äntligen dags att kolla på filmen.
Jag måste erkänna att det föll några tårar. Sjukt berörande och jävligt bra enligt min mening!



Igår så blev det lite käk på Max med baby och Figge, fast jag var duktig och åt endast en sallad!
Sedan bestämde vi oss för att kolla på film så vi åkte till City och handlade lite gott.
Och vet ni vad jag hittade för " endast " 15 rikstaler?
Coca Cola Vanilj!



Det var sjukt länge sedan man kunde köpa dem här i Borås så var ju tvungen att köpa en.
Så jävla god! Någon som håller med mig? Jag känner knappt några som gillar den..
Eller aah, typ 5 eller något.. haha

Jag vill ha min dator nu!
Babys är så seg och här får man typ bråka om vem som ska sitta vid den.. haha
Så det är därför jag inte uppdaterar lika ofta, men så fort datorn kommer så är jag igång igen!

Nu ska jag ut och ta en cigg..

Bye then!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coca Cola Vanilj är sååå äcklig Anna, den kan man inte dricka, förstör ju hela colan :/ ska man dricka något är det vanlig hederlig orginal Coca Cola ;)

2009-06-09 @ 19:34:37
Postat av: Anna

Nej Karin, det är sjuukt gott! :)

2009-06-09 @ 20:17:44
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: viking

fy fan vad good den colan är*! saknar den :P

2009-06-14 @ 23:45:30
URL: http://insaneideas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0