6 juni 2009

Vilken kväll det var igår! Man mår ju därefter idag om man säger så!
Först var vi här hos baby och förfestade innan vi drog mot stan. Haha, Hille blev så jävla full av alla Mintuu-shottar på förfesten. Stackarn! :) Det blev en hel del ölspel med, som vanligt, och det slog det med vill jag lova!
Sen drog grabbarna till Harrys och brudarna till Swing.
Det var mycket trevligt!
Jag orkar inte lägga in bilderna nu, ska lägga mig och slappa på soffan. Dessutom så cepar Jaris mobila bredband fortfarande och det gör mig galen!
Skulle jag ha lagt upp bilderna skulle det tagit mig 2 timmar.. Minst!

Ikväll ska vi fira Carro som fyllt 18!
Hur ska det här gå?


Kommentarer
Postat av: JENNNNA

ah fiffigt! :)

näfan, ja tröttnade :'D

2009-06-06 @ 14:10:22
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNNNA

kanske nån dag iaf ;)

2009-06-06 @ 15:44:42
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0