4 juni 2009

Kom precis hem till darling efter en körlektion som gick mycket bra!
Det var lite högersvängar, skymd sikt och vejningsplikt där det är ganska mycket trafik som gällde idag.
Jag gjorde mycket bra ifrån mig idag igen sa han.. "Det här är ju inga problem för dig!"
Klart det inte är. Kan vi skynda på så jag får mitt körkort nu? haha :)

Imorgon blir det utgång igen! Karin ska ut för första gången så man måste ju hänga med! haha
Ska bli en trevlig kväll med brudarna!
Carro har fyllt 18 också så vi ska fira henne på lördag, ska bli nice! :)

Snart är det Metaltown också, det gillar vi. Någon som ska dit eller?
Det sket ju sig med Sara så får hoppas man hittar någon annan.. Jävla krångel..

Nu ska jag nog ta mig något att äta!
Skriver kanske mer senare!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, de är helt underbara! Kan inte hålla mig ifrån dem, därför har jag nu så sjukt måna Mirandanallar. Och fler ska det bli, hoppas jag... ;)

2009-06-04 @ 18:43:23
URL: http://pingvinens.blogg.se/
Postat av: JENNNNA

du har ny header va?

2009-06-04 @ 22:58:15
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0