18 juni 2009

God morgon!
Eller det är det egentligen inte för jag har varit vaken sedan klockan 6.. Återigen så skulle man upp och köra 07.20.
Kommer dit kvart över och så hör man: "Pasi är sjuk, jag måste ringa hans elever".. Gaah, han kunde inte gjort det lite tidigare? Jaja det var bara att åka hem igen.. La mig på soffan och kollade på nyhetsmorgon och sov en timma.

Igår så hade jag tvättstugan hela dagen och sedan åkte jag och mamma ut till Sjömarken och kollade på Olle och dem andra små barnen när dem sjöng. Haha, så söta!
Sedan gick vi tillbaka hem till dem och fikade och jag stannade kvar där till ungefär halv 10 så orkade inte skriva något på kvällen, man blir trött av att leka hela dagen!

Imorgon är det midsommar och det regnar!!
Fan, kan det inte bli fint väder för en gångs skull? Det är midsommar en gång om året!
För två år sedan hade jag det i alla fall mycket fint! Då befann jag mig i USA. Kan man inte bara knäppa med fingrarna och vara tillbaka?




Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: Ska hem till min kompis syster. Så blir lite grillning, krocktspel och bad, så det blir nog trevligt ;) Ska du hitta på ?

2009-06-18 @ 15:25:13
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0