7 juli 2009

Det var meningen att jag skulle åkt ut till Tommy, Marie, Olle och Malte idag, men sen blev det inte så ändå..
Kiligt, kunde ju åkt med Madde och Sara till Göteborg då, men får träffa dem en annan dag istället!

Har dammsugit och plockat lite här idag, duschat och käkat och sen kanske det blir bad i Bua igen, men det beror på om vi kommer dit på något sätt..
Funderar på att spela Sims 3 tills baby kommer hem, har inte så mycket bättre för mig ändå.
Ingen körlektion idag, men däremot 3 gånger imorgon!
Igår började jag med parkering på parkeringsplats, gick ganska bra faktiskt. Var inte så svårt som jag trodde.
Ska väl fortsätta med det imorgon och då kanske det även blir lite fickparkering. Får väl hoppas att även det är lättare än jag tänkt mig!

På lördag ska vi åka till Skara Sommarland om det är fint väder! Annars blir det Liseberg!
Men det känns som att Skara är det jag känner mig mest taggad på just nu av någon anledning..

  


 


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack söta rara..KRAM

2009-07-07 @ 16:44:27
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0