10 juni 2009

Då var man hemma efter en trevlig dag först i Sjömarken med massa bus! Olle håller på förfullt och busar medans Malte kryper och försöker prata, haha så söta!
Sedan käkade vi lite god mat och åkte och hämtade Jari från jobbet vid hlav 5, åkte sedan ut till Magnus och kollade kattungarna! Så sjukt söta! Vi fastnade för en direkt!
Dem är "redo" för att komma hem till oss om 2 veckor. Snuttegull!


Den vit/svarta till vänster!



Nu ska man bara komma på ett namn också (Det är en kille)..
Jag gillar Lakritz och Mintuu även om det inte är ett S med i namnet, men ni får gärna komma med förslag!

Ikväll blir det nog lugnt och imorgon blir det Liseberg, nice!


Kommentarer
Postat av: Vivsan

jag röstar på ossy

2009-07-11 @ 01:30:23
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: Vivsan

å föresten va den prickiga så jävla tuff! haha ^^ ser ut som en dalmatin typ

2009-07-11 @ 01:31:20
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: Tess!

du vet att man inte behöver ett S med i namnet :)

Jag har haft 6 katter under min uppväxt varan en av dom hette stina och var den enda med S i namnet :)

Funkade fint ändå :D

Mintuu gillar jag iaf :)

2009-07-14 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0