You really got me

då är det ännu en dag närmare helgen. känns skönt!
idag hade vi "aktivitetsdag" med alla tvåor på skolan. var i Ryahallen och hade friidrott så jag skulle stöta kula och springa 60 meter, men klantig som jag är så sträckte jag knävecket på något konstigt sätt när jag stötte kula så kunde inte springa..

när jag kom ner till min bubbis och ringde han så tjötade vi lite och så "Jag måste prata med dig sen. vi tar det när jag kommer hem" så han gjorde mig jätte nervös..
men det han ville säga var att han fick lägenheten! wohoo! :) ska bli mycket trevligt!

nu har vi käkat lite och sådär och nu skulle han iväg och åka lite dirtbike, så får väl se hur länge man får sitta här själv.. hehe.
ska plugga lite till provet vi har imorgon också hade jag tänkt.
skriver kanske mer senare.



bye then


Kommentarer
Postat av: Jentis

Wihoo, kul att han fick lägenheten ^^

2009-01-14 @ 18:52:52
Postat av: anna

jaa :D

2009-01-14 @ 18:58:49
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0