You must be some kind of drug

det jag håller mig sysselsatt med är en Aladdin ask och sockerdricka. och så lite 2 ½ men på det med!
det blir inte att åka ner till min bubbis idag.. han börjar klockan 7  imorgon och jag klockan 1 och eftersom jag inte har nyckel dit och då har jag ingen lust att åka in till stan så tidigt när man kan ha sovmorgon!
men får nog nyckel till den nya, så då slipper man tänka på sånt krångel :)

så det blir till att sova själv inatt.
usch!
känns helt wierd..
så mycket plats
inta ha någon att ligga och mysa med
ingen som kan värma en
ingen godnatt pudd
tycker inte alls om det.
intgenting alls över huvudtaget

och det enda jag sett av min bebo ♥ idag var imorse när han skulle åka till jobbet.
"Hejdå, vi hörs sen!" Pudd
det är alldeles för lite!
prata på msn är inte alls samma sak :(



♥i wanna touch you
'till we're stuck like glue♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0