Turn me on

då var helgen över och återigen måndag..
idag hade vi ingen lärare i skolan så fick jobba på egen hand, men det gjorde ingenting för vi skulle ändå planera för hotellfrukosten vi ska ha och läsa några papper typ. sen var det lunch och slut för dagen. eller för mig och hanna i alla fall :) haha
imorgon ska nämligen sara, lisa, andrea och erika ha deras frukost, så dem ska förbereda det mesta i köket nu på eftermiddagen.
jag, hanna, my och jennifer ska ha om två veckor så därför kunde vi gå hem tidigt. skönt!

nu sysselsätter jag mig med att göra en ny header (igen) samtidigt som jag ligger och sneglar på Hem till gården i älsklingens ♥ soffa.
några timmar kvar tills han kommer hem, men får väl sysselsätta mig med något spännande så tiden går fort.

den första mars är lägenheten hans btw.
skönt!
men sen åker han till Holland på Trance energy med emil den sjätte, så vet inte om han är hemma på min födelsedag..
men får hoppas på det i alla fall !

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0