Screaming for a lovebite

då var man hemma. slutade ju tidigt idag så när mamma hämtade mig så passade vi på att åka ut till Tommy, Marie, Olle och Malte. Olle är ju så sööt! finns nog ingen charmigare unge än han!

älskling slutar sent idag igen, så får se vad man kan hitta på här hemma..
finns ju inte så mycket annat än att bara ligga i sängen och snyta sig ungefär.. tråkigt!
ikväll hoppas jag i alla fall på massa mys med min baby! ♥

nu har även madde och sara har skaffat blogg.
det ska bli trevligt att bli uppdaterad eftersom man träffar dem alldeles för sällan :(
så se nu till att uppdatera ofta flickor! haha


idag åkte även jag och petra med våran lärare och köpte pulverdiet, vi ska testa hur det är för en dag!
så på måndag ska man banta. haha

ska man ut och köra lite bil kanske?
är ju faktisk bara 39 dagar kvar tills jag fyller år, så får ligga i nu så man får körkortet så fort som möjligt! haha
men det är ju så jävla halt bara.. kan vara lite läskigt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst ska jag uppdatera den, så mycket jag bara kan! Du får lära mig lite hur man får bloggen snyggare dock.. För min ser ut som fan xD

2009-01-28 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0