Rock your body, rock

då kom man hem nu då.
hittade faktiskt lite kläder på utförsälningen :)
två bikiniöverdelar och en underdel, en tröja och ett par trosor! bilder kommer senare
sen köpte mamma en jacka till pappa med, men om han inte vill ha den, kräsen som han är, så får jag den också!
hämtade ju spelet också, men det står Anna Davidsson och mitt mobilnummer på, så det var nog till mig, inte älskling! mohaha=)

vad ska man hitta på idag då? fortfarande inte helt frisk, men är definitivt bättre.
känner mig mer på allerten! haha

och imorgon är det äntligen lördag!
det ska som sagt bli mycket trevligt, men sen vad man ska ta och göra när de andra går på krogen är en bra fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0