Rapportskrivning

jahaa. då började skolan för en timma sedan..
i don't wanna be here!
så fruktansvärt tråkigt, speciellt att börja med svenska och jävla rapportskrivning om apu:n. blää
och så har vi matte i eftermiddag, vilket inte gör det hela roligare!

men efter skolan så ska jag vara barnvakt åt lilla Olle, för Tommy och Marie ska packa eftersom dem flyttar till hus på lördag! :)
då ska man vara barnvakt igen, men jag hoppas att jag får ta del av flyttbärsen! haha



jag, jari och mamma var ute och hälsade på igår med för den delen. lite bus och kaffe är ju aldrig fel? =)
sen kom Carin och Hanna ut en sväng också, trevligt, trevligt!
Carin höll på att skratta ihjäl sig.. jag och olle hoppade i sängen så kastade han sig ner och sa bajs! så ställde han sig upp så jag kunde kolla om han hade bajsat men så började han hoppa med en gång.. det tyckte hon var jätte kul. haha
och roligt för er att sitta och läsa om bajs! mohaha


den sextonde har jag och min bubbis varit tillsammans i 11 månader.
det betyder att i februari är det ett år!
tiden går så fort och jag hoppas att det blir hur många år som hellst till med dig.
du är underbar.
you're in my heart, just like a tattoo
du kommer alltid att vara min stora kärlek.
mitt livs kärlek
jag älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: vivi

du har fått en Award av mej!

2009-01-07 @ 12:17:56
URL: http://burny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0