hjulen på bussen snurrar..

... runt, runt, runt.. runt, runt, runt!
jahaa, då sitter man på bussen hem igen då!
och jag har den jävla låten på hjärnan.. usch! haha
gårdagen var trevlig, lite tacos och sånt på kvällen, sen när vi var tillbaka på hotellet så gick vi ner och bastade..
jag, my, hanna och erika. gött var det!
sen när vi hade bastat och gjort oss iordning lite smått så kom andrea, jenta och erika till oss och vi satt och tjötade lite.
vårat rum var precis vid marken så man kunde klätra ut genom fönstret, vilket kanske inte var så bra! de som bodde bredvid oss sprang nänmligen till fönstret och tjötade och klättrade in och grejer..
men vi var tydligen väldigt poppis! haha :D
alla som kom och gick i korridoren och vårat rum skrek "Vart är Boråsarna?!" haha,
det var i vilket fall trevligt, men det blev det dock inte i morse..
en dansk som bodde mitt emot oss hade blivit störd av alla som höll på att springa runt och skrika hela tiden så han hade sagt till de i receptionen flera gånger, men dem hade inte kunnat få stopp på dem.
så han hade sagt att det var vårat rum och det bredvid som hållt han vaken. men vafan, vi var inne i vårat rum hela kvällen! vi hade ingen musik eller tv:n på över huvudtaget!
okej, att man kanske släppte in några då och då, men vi satt bara och tjötade helt normalt, medans de som bodde bredvid oss spelade skithög musik och sprang omkring..
så kan det gå!

idag så var vi på 3 studiebesök kan man väl kalla det. först var vi på museet och sen på 2 olika hotell..
ett som det spökade på och ett assnyggt och billigt med värsta bubbelpoolen! haha
sen var vi och käkade och nu är vi på bussen som sagt.

ska bli skönt att få komma hem till älsklingen♥
har ju saknat honom mega mycket. och ändå är det bara en och en halv dag..
plus en natt framförallt!

skulle ju egentligen fått lönen igår, men den hade inte kommit.
men nu när vi skulle gå till bussen så gick vi till banken, och jennifer som har Nordea ser när den kommer..
och gissa vad?
den kommer imorgon! :D
jag kan ju inte se sånt, men hoppas i alla fall på att jag också får min!
hon får 3300 kr ungefär och jag har jobbat hela fyra dagar mer än henne. haha
okej, det är väl egenltligen pisslön, men jag kan verkligen behöva det nu!

och nu är det inte långt kvar till ACDC!
såg att desse hade skrivit att dem skulle boka biljetter snart, du kan väl skriva vilken dag ni tänker åka på så att jag kan fixa min ledighetsansökan? :)

nej, nu vill jag hem och lägga mig och mysa bredvid och pussa på min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0