fuck it

ååh, jag försöker plugga till matteprovet, men här händer det inte mycket..
jag förstår inte hur min hjärncell jobbar och nere håller pappa på att slipa så det är ju inte lättare att koncentrera sig om man säger så.. usch!
vad ska man med jävla matte B till? man kommer inte använda det ändå!
gaaah, blir galen.
fuck matte b!

och tack till cissi som vill hjälpa mig så gott hon kan över msn.
kan inte vara lätt.


_______________________________________________________

uppdatering;
nu lägger jag ner det här för en stund. jag har ingen ork och klarar speciellt inte av det för den jävla slipmaskinen..

tänkte lägga upp någon bild på mina nya inköp också.. blev inte så jätte bra bilder och jag orkar inte fixa med det eller ta nya, så ni får stå ut med det!

 
tröjan och byxorna



byxorna (fråga mig inte varför det ser ut som om dem är fläckiga)

bättre bilder och bilder på jackan kommer någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0