Felnärd trots välfärd

sitter och har näringslära och vi ska ta reda på vad det står för och vad man kan göra åt det och skit..
sen ska man skriva om ett hälsoproblem.. fick några alternativ att välja på så ska ta anorexi och bulimi.
spännande? haha
och dessutom så kollade jag och jari på en dokumentär om anorexi på tv:n igår.
usch, stackars människor säger jag bara :(
hellre vara som man är nu än att vara så liten och benig..
det är nog bra att vara nöjd som man är..
ändå blir man aldrig det.. eller jo, ibland! men förstår inte varför..
nej, inget mer snack om sånt nu!

slutar om tjugo minuter. skönt!
ville träna idag, men det fanns inga platser kvar att boka. stackars mig!
inte nog med att jag spinnar, funderar starkt på att börja simma och gymma på badhuset med :)
får ta och ringa sofia och kolla vad det kostade och om hon är med på't! haha

back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0