Don't tell me, tell my ghost

då var det helg igen! :)
skulle ju egentligen åkt till Uhamn med klassen igår och åkt snowboard men vågade inte på grund av mitt jävla knä..
men får väl hoppas att det kommer fler chanser.

så var ledig igår, skönt! dessutom var jari också ledigt så vi låg bara hemma och slöade och myste hela dagen. dessutom var det 11 månader igår ♥ det betyder att det är en månad från ett år! you make my day

sen på kvällen så skulle svaneholmsgrabbarna spela innebandy i viskafors så då åkte jag med upp och satt och tjötade med Karin och compani på gården. det var trevligt !

idag så jobbar min älskling så jag passade på att åka till stan med mamma och shoppa lite!
köpte ett par skinnbrallor (som jag letat efter hur länge som hellst) , ett långt linne/klänning och en vårjacka.
skit nice var det :)
sen fick jag reda på att jari måste jobba över till fem så nu är man hemma och tar det lugnt. får se om man åker ut till tommy, marie, olle och malte en sväng :)
anders och desse kom hit för en stund sen med!

nej nu ska jag kolla på Trollkarlens hemligheter.. man vill egentligen inte veta hur det går till, men det är så svårt att låta bli.

sriver kanske mer sen och lägger in bilder på kläderna!
bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0