cloud connected

då var man hemma igen..
var bara i skolan mellan kvart i åtta och halv tio ungefär..
gött, men ändå onödigt!

jävla snuva alltså..
uscha.
det får inte bli värre tills på lördag bara!
madde fyller nämligen 19, så ska hem till henne och fira! ska bli mycket trevligt! :)
så efter jag och mamma ätit middag så ska vi åka till knalleland så jag kan hitta en present till henne.
efter det ska jag ner till min bubbis ♥ så vi kan ligga och mysa med massa koppar te och godis.
måste plugga lite mer också.. usch



ååh, jag såg precis att "I taket lyser stjärnorna" kommer på bio.
jag älskar den boken.
men filmen brukar ju nästan alltid vara sämre, men får hoppas på att den blir bra den med.
för jag ska se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0